Wednesday, October 18, 2017

OBJEKTIF DAN MATLAMAT KELAB TAEKWONDO PERISAI MELAKA (TTS) ATM

1) Bagi menggalakkan dan membangunkan sukan TAEKWONDO di peringkat Kelab, Sekolah, Daerah, Negeri dan Kebangsaan serta golongan belia,Institusi Pengajian Tinggi  dan peminat sukan Taekwondo .

2) Mewakili Kelab di dalam mana-mana pertandingan sukan Taekwondo  diperingkat kelab, sekolah, institusi pengajian tinggi, daerah, negeri , kebangsaan dan  antarabangsa.

3) Menganjurkan pertandingan sukan Taekwondo  diperingkat antara kelab-kelab,  sekolah, institusi pengajian tinggi, daerah, negeri dan kebangsaan dan antarabangsa. 

4) Mengekalkan hubungan baik dengan semua badan pengelola dan pengawalseliaan  daerah, negeri dan kebangsaan.


Kelab Taekwondo Bekas Perajurit (TTS) ATM, Melaka (PERISAI MELAKA) ini ditubuhkan dibawah naungan Persatuan Taekwondo Bekas Perajurit (TTS) ATM Malaysia bertujuan bagi menghidupkan dan menggabungkan Taekwondo dan juga TTS(Tempur Tanpa Senjata) kepada bekas-bekas pesara tentera juga boleh diceburi kepada orang awam juga para pelajar sekolah mahupun di peringkat IPTA/IPTS seluruh Malaysia yang berminat di dalam bidang seni mempertahankan diri khususnya seni bela diri Taekwondo dan TTS. Matlamat persatuan ini juga adalah untuk memperkembangkan semula kemahiran seni bela diri ini dibawa dan diperkenalkan ke seluruh Malaysia amnya.

No comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Plagiarism Software